October 19, 2008

بدون شرح

امروز بر حسب اتفاق سری به اکانت بلاگرم زدم و تعدادی از پست های نوشته شده اما منتشر نشده (به هر دلیل) را مجددآ مرور کردم . گفتم شاید بتوان چیز بدرد بخوری که بدون تغییر یا تکمیل آماده پست شدن باشد پیدا کرد .نوشته زیر نیز مربوط به تقریبآ یک سال پیش ---(10/2008) میباشد که آن زمان از پست کردن آن صرف نظر کرده و بحالت آرشیو در آوردم . اما با این اوضال گل و بلبل که اخیرآ پیش رو داشته ایم ، گفتم شاید خواندن این مورد نیز برای درک عمق فجایع ، خالی از لطف نباشد.
ویرایش شده در 10/2009---


از دوستان عاجزانه تقاضا می کنم قبل از مراجعه به لینک زیر پودر او . آر. اس به میزان کافی بصورت حل شده در آب در دسترسی داشته باشید . همچنین افراد دارای حساسیت های پوستی و ناراحتی قلبی و خانم های باردار از مراجعه به این لینک اکیدآ خودداری فرمایند.


در چنین شرایطی دقیقآ مشخص نیست که لوله آفتابه را باید به کدام سمت گرفت، مطبوعات و رسانه های فرهیخته یا .... ؟

3 comments:

  1. :))
    soojeye khoobie baraye khande :D
    damet garm :D

    ReplyDelete
  2. سلام

    سید جان این موضوع را از جوانب دیگر هم مد نظر بگیر

    این مصاحبه رو چپه بگیر بهش نگاه کن ! شاید این رسانه های فرهیخته می خوان قسمت دیگر این موضوع را نشان دهند.

    جائی که آیت الله برگشته گفته "سایت می زنند" ، یا جائی که گزارشگر از طرف پرسیده از کی با اینترنت آشنا شدی ...

    همچنین با عکسی که از این دوستان گرفته شده

    همگی نشان دهنده ی چیزهایی هست که ما رو وادار به خندیدن میکند

    اینطور نیست؟؟

    من که میگم دم رسانه های فرهیخته گرم که این آخر شبی باعث خنده ی ما شدن

    ReplyDelete