September 28, 2008

موقعیتی برای تهیه کتب تخصصی بروز و مورد نیاز شما

طی 7-8 سال اخیر بارها و بارها پیش آمد که من نیاز به یک کتاب ، نرم افزار، سخت افزار یا کوفت ها و زهرمارهای مشابه داشتم که به هر دلیل در ایران قابل تهیه نبود و یا آنقدر دیر قابل تهیه شده و در دسترس قرار می گرفت که تاریخ مصرف اش برای من گذشته بود . بیشترین تآخیر و مشکل هم در خصوص تهیه کتاب های به روز در فیلد کاری خودم و یا شبکه بود . در بهترین حالت اگر خیلی شانس می آوردم نیاز من با یکی دو ماه کم و زیاد مقارن می شد با نمایشگاه بین المللی کتاب و شـــــــــــــاید گاهی عنوانی که می خواستم در نمایشگاه ارائه می شد . البته در کل این سال ها و همه این نمایشگاه ها من فقط دو بار خوش شانس بودم و عملآ دو عنوان کتاب را به موقع بدست آوردم … { و این داستان ادامه دارد } .
تنها راه حل این مشکل برای من سفارش اقلام درخواستی ام به اقوام و آشنایان در خارج از کشور بوده که تا حدی از این دردسر ها کاسته است .

اخیرآ اوضاع روابط بین الملل (شخصی) کمی بهتر شده و از آنجا که من از سالها پیش عقده خرید راحت محصولات از اینترنت را در ایران داشتم ، با جمعی از هم دردان تصمیم گرفتیم که کمی به افراد مشابه خودم کمک کنیم تا کمتر حرص اوضاع را بخورند !

ماجرا از این قرار است که در صورت تمایل ، شما می توانید اقلام درخواستی خود شامل کتاب ، وسایل الکترونیکی کوچک ( مثل لوازم جانبی کامپیوتر ، کارت های جانبی ، ... ) و هر خرت و پرت دیگری که بشود آنرا آنلاین خرید و با پست منتقل کرد را لیست می کنید و ما آنها را در ایران به شما تحویل می دهیم . مسلمآ ما عاشق چشم و ابروی کسی نیستیم و این کار هزینه هایی را نیز در بر دارد . اما بارها برای خود من پیش آمده که حاضر بودم به هر قیمت (قابل قبولی) اما در زمان کوتاه سفارشم را دریافت کنم . شرکت هایی نیز هستند که در حال حاضر این سرویس را ارائه می دهند . قیمت های پیشنهادی آنها گاهی کاملآ پرت و گاهی به زور !!! قابل قبول است . اما ما سعی می کنیم که تا حد ممکن به کسی فشار نیاید ، چون قصد ما صرفآ سود و تجارت نیست.
در صورتی که نیاز شما فوری باشد ، این امکان وجود دارد که سفارش در کمتر از 10 روز نیز بدست شما برسد . در حالت معمولی این روال بین 20 تا 30 روز تآخیر دارد .

در هر صورت اگر شما هم چنین مشکلی در تهیه اقلام خود دارید ، می توانید درخواست خود را به آدرس ایمیل من ( hamid _@_ OISSG.org) ارسال کنید تا تعرفه سفارش برای شما محاسبه و ارسال گردد .


1 comment:

  1. سلام .
    کار خیلی ارزشمندی هست با توجه به اینکه شرکتهایی که توی این زمینه فعالیت میکنن خیلی کم هستن و از طرف دیگه قیمتهایی که در نظر میگیرن منصفانه نیست .
    امیدوارم این روند به صورت همیشگی باشه و همه بتونن از این فرصتهای خوب استفاده کنن .
    موفق و کامیاب باشید .
    - آرش

    ReplyDelete